CitronMelisse
clean-top.jpg

Flytterengøring

Flytterengøring på Fyn (Midt- og Sydfyn) - lad Clean-up Service hjælpe dig med din private flytterengøring

FÅ 6.400 KR. I SKATTEFRADRAG PÅ RENGØRING SOM PRIVATPERSON

Du kan i 2022 udnytte et dejligt skattefradrag på op til 6.400 kr. om året for hver person i husstanden på ydelser inden for rengøring. Det gælder også rensning af tæpper og vinduer.
Hvad end du skal flytte ind eller flytte ud, sørger vi for at boligen rengøres professionelt. Det kan være rart at vide, at det nye hjem man rykker hele familien ind i, er fuldstændig clean i hvert et skab og hver en krog. Så skal du kun tænke på at få pakket ud og komme på plads.

Skal du derimod flytte ud, har du sikkert brugt dagevis på at pakke hele dit hjem ned i flyttekasser, afmonteret lamper og måske endda også fjernet rawplugs og spartlet borehuller i væggene. Hvad enten du selv står for flytningen af alt dit inventar til den nye adresse, eller om du har hyret et flyttefirma til at hjælpe, så er det bare drøn hårdt arbejde at flytte. Her kan en professionel flytterengøring være en kærkommen hjælp.

Typiske inventar rengøringsopgaver:

  • Skabs rengøring og affedtning af skabe indvendigt som udvendigt
  • Rengøring af emhætte for fedt og snavs
  • Rengøring af køleskab, komfur og ovn
  • Rengøring af toilet og badeværelse

Vi har professionelle rengøringsmidler, der er mere drøje i brug end dem du som privatperson kan købe nede i supermarkedet. Det sikrer at alle bakterier og snavs bliver fjernet ordentligt.

Da det oftest tilmed er en enormt tidskrævende og nærmest uoverskuelig opgave at skulle flytte, så er det altså bare ikke sjovt, at skulle bruge yderligere tid og kræfter på rengøringen af den gamle bolig efter fraflytning. Heldigvis kan vi hos Clean-up Service nemt og hurtigt klare flytterengøringen, så du i stedet kan bruge tiden på at finde dig tilrette i dit nye hjem. Bestil en flytterengøring privat ved at kontakte os for en uforpligtende snak. 

Vi tilbyder privat flytterengøring på Fyn og Langeland. Uanset om der er tale om rengøring af hus ved fraflytning eller måske en slutrengøring af lejlighed, så kan du vide dig sikker på, at Clean-up Service står klar til at hjælpe dig. 

Vi gør dog opmærksom på, at vi ikke tager ubegrænset opgaver ind til flytterengøring, og vi anbefaler at man kontakter os mindst 3 uger før opgaven skal udføres.

Står du derimod og søger efter en erhvervs flytterengøring, hjælper vi dig også hjertens gerne i denne situation.
Kontakt os gerne for et uforpligtende tilbud på din flytterengøring privat eller erhverv.

Fordele ved at lade et professionelt rengøringsfirma stå for flytterengøringen

Som professionelt rengøringsfirma har vi stor erfaring med al slags rengøring, og ved derfor hvordan vi skal prioritere de forskellige rengøringsopgaver. Vi er grundige, men også effektive, hvilket betyder at du får afsluttet rengøringen hurtigt, uden at skulle gå på kompromis med kvalitetsniveauet på rengøringen. Når man ikke er vant til at gøre rent, så mister man nemt pusten undervejs i rengøringsarbejdet, hvilket ofte betyder at den sidste del af rengøringen bliver udført mere overfladisk. Sådan går det aldrig, når rengøringen bliver udført af Clean-up Service! Vi er grundige fra start til slut, og sørger for at efterlade dit gamle hjem skinnende rent.

Vi er eksperter i al slags rengøring - også privat flytterengøring!

Vi har gjort rent for tusindvis af glade kunder i løbet af de sidste knap 50 år, så naturligvis klarer vi også rengøringen under din flytning til perfektion! Bor du i en lejebolig, så vil boligforeningen eller udlejer oftest have en tjekliste med krav til rengøringen. Den liste følger vi naturligvis til punkt og prikke under flytterengøringen, så du kan overlade din lejebolig i tip top stand, og dermed få mest muligt af dit depositum retur fra udlejer.

Hvilke områder rengøres under en flytterengøring?

  • Køkken
  • Badeværelse
  • Stue
  • Soveværelser
  • Gangarealer
  • Øvrige rum

Under en privat flytterengøring gennemgår vi hele boligen meget grundigt og vi rengører både køkken, badeværelse, stue, soveværelser, gangarealer og øvrige rum i boligen. Er der nogle områder hvor du af en eller anden grund ønsker, at vi er ekstra opmærksomme eller særligt grundige, så skal du blot give os besked herom, når vi indgår aftalen omkring din flytterengøring.

Flytterengøring privat

Nogle rengøringsfirmaer beskæftiger sig kun med erhverv - vi har valgt at servicere både de private kunder OG erhvervslivet. Vi er derfor gearet til rengøring efter fraflytning i alle størrelsesordner, både fra den enkelte lille lejlighed til de helt store arbejdspladser der skal i nye lokaler.

Fraflytter I som familie jeres hus gennem mange år vil der oftest også være behov for en større overhaling med spand og moppe end man lige regner med. Det er god stil at levere et hjem pænt og indflytningsklart til de nye ejere eller lejere. Slip stressen og lad os om din rengøring af hus ved fraflytning eller slurengøring af lejlighed. Vi kender alle den mentale følelsen af at være rykket videre til sit nye hjem, hvorefter en flytterengøring - der kan strække sig i dagevis, er det sidste man har lyst til, eller måske endda energi til.

Flytterengøring Fyn - vi hjælper dig videre

Vi holder til i Svendborg og hjælper derfor gerne med flytterengøring på hele Sydfyn og alle brofaste øer i Det Sydfynske Øhav, herunder Langeland, Tåsinge og Thurø, samt i en lang række fynske byer som fx Faaborg, Haarby, Kværndrup og Ringe.

Det er dog slet ikke usandsynligt, at vi også kan hjælpe med flytterengøring andre steder på Fyn - ring endelig til os på tlf. 62 21 68 12 og lad os høre om netop din rengøringsopgave!

Professionel flytterengøring

Clean-up Service A/S
Tvedvej 199
5700 Svendborg
CVR 69727514
Man - fre kl. 09 - 13

Ring +45 62 21 68 12

Kontakt os


Husk at du kan få fradrag for flytterengøring

Læs mere på www.haandvaerkerfradrag.dk