Flytterengøring erhverv
Flytterengøring erhverv - lad Clean-up Service hjælpe med rengøring efter flytning
Flytterengøring erhverv - lad Clean-up Service hjælpe med rengøring efter flytning
Står I overfor at skulle flytte lokaler? Det er et kæmpe arbejde at skulle flytte hele virksomheden til nye lokaler eller ny adresse og det en krævende opgave. Hvorfor ikke gøre det lettere for jer selv, ved at hyre Clean-up Service til en professionel rengøring ved fraflytning fra de gamle lokaler? Når I vælger en erhvervs flytterengøring, sørger vi for at de gamle lokaler efterlades skinnende rene, så de efterlever krav og imødekommer nye lejere eller ejere.
Vi tilbyder flytterengøring til erhverv i alle afskygninger, herunder rengøring af lokaler og inventar.
Vi gør dog opmærksom på, at vi ikke tager ubegrænset opgaver ind til flytterengøring, og vi anbefaler at man kontakter os mindst 3 uger før opgaven skal udføres.
Typiske inventar rengøringsopgaver:
- Rengøring og affedtning af skabe indvendigt som udvendigt
- Rengøring af toiletter
- Rengøring af køleskab, fælles mikroovn, vandhaner mm.
Typiske rengøringsopgaver i forbindelse med erhvervs flytterengøring:
- Rengøring af mødelokaler
- Rengøring af frokoststuer, kantiner mv.
- Rengøring af kontorer og kontorlandskaber
- Rengøring af fællesfaciliteter, trapper, receptioner, lager osv.
Vi har professionelle rengøringsmidler, der er mere drøje i brug end dem der blot kan købes nede i supermarkedet. Det sikrer at alle bakterier og alt snavs bliver fjernet ordentligt.
Det er i forvejen en stor opgave at skulle flytte en virksomhed til en ny adresse, når de gamle lokaler er opsagt eller solgt. Derfor tilbyder Clean-up Service en professionel flytterengøring til erhverv, så I ikke selv skal stå for den krævende rengøring og oprydning.
Vores erhvervs flytterengøring sikrer jer en let overlevering af de nye lokaler, da de fremstår indbydende og skinnende rene.
Søger du derimod efter en privat flytterengøring? Clean-up Service tilbyder naturligvis også en effektiv og professionel rengøring efter flytning af private hjem. Så slipper du for det store besvær og kan koncentrere dig om at indrette dit nye hjem.
Flytterengøring erhverv - fordele ved et professionelt rengøringsfirma til opgaven
Som professionelt rengøringsfirma har vi stor erfaring med al slags rengøring, og ved derfor hvordan vi skal prioritere de forskellige rengøringsopgaver. Vi er grundige, men også effektive, hvilket betyder at du får afsluttet rengøringen hurtigt, uden at skulle gå på kompromis med kvalitetsniveauet på rengøringen. Når man ikke er vant til at gøre rent, så mister man nemt pusten undervejs i rengøringsarbejdet, hvilket ofte betyder at den sidste del af rengøringen bliver udført mere overfladisk. Sådan går det aldrig, når rengøring ved fraflytning bliver udført af Clean-up Service! Vi er grundige fra start til slut, og sørger for at efterlade de gamle lokaler, lager og fællesfaciliteter skinnende rene.
Vi er eksperter i al slags rengøring - også flytterengøring til erhverv!
Vi har gjort rent for tusindvis af glade kunder i løbet af de sidste knap 50 år, så naturligvis klarer vi også rengøringen under jeres flytning til perfektion! Har virksomheden holdt til i lejede lokaler, har udlejer oftest en tjekliste med krav til rengøringen. Denne liste følger vi naturligvis til punkt og prikke under rengøring efter flytning, så I kan overlade lokalerne i tip top stand.
Under en erhvervs flytterengøring gennemgår vi alle lokaler meget grundigt, og vi rengører køkken, toiletter, mødelokaler, kontorer, fællesrum, lager, gangarealer, trapper og øvrige rum på adressen. Er der nogle områder hvor I af en eller anden grund ønsker, at vi er ekstra opmærksomme eller særligt grundige, så skal I blot give os besked herom, når vi indgår aftalen omkring rengøring ved fraflytning.
Flytterengøring erhverv - altid med omtanke for miljøet
Hos Clean-up Service handler vi med omtanke for miljøet, naturen og vores fælles fremtid. Derfor bruger vi Svanemærkede rengøringsprodukter i et så stort omfang som muligt. Vi har desuden et stort fokus på ressourceforbrug, så der kun anvendes den fornødne mængde af rengøringsmiddel ved jeres flytterengøring.
Har I brug for erhvervs flytterengøring og ønsker I at gøre det på den korrekte miljørigtige måde? Kontakt Clean-up Service i dag på tlf. +45 62 21 68 12. Det bliver en ren fornøjelse.
Flytterengøring erhverv vs. flytterengøring privat
Nogle rengøringsfirmaer beskæftiger sig kun med erhverv - vi har valgt at servicere både de private kunder OG erhvervslivet. Vi er derfor gearet til rengøring efter fraflytning i alle størrelsesordner, både fra den enkelte lille lejlighed til de helt store arbejdspladser der skal i nye lokaler.
Der er stor forskel om der er tale om en flytterengøring af privat eller erhverv. Er I en virksomhed, der står overfor en flytning, er det nemlig en helt anden sag kontra privat. I forbindelse med erhvervsflytning handler det ofte om økonomi, da nedetid grundet flytning er lig med tabt indtjening imens. Når I vælger at hyre en professionel rengøring ved fraflytning sikrer vi jer mindst muligt nedetid og kommer hurtigt videre.
Vi hjælper med erhvervs flytterengøring på Fyn
Vi holder til i Svendborg og hjælper derfor gerne med flytterengøring på hele Sydfyn og alle brofaste øer i Det Sydfynske Øhav, herunder Langeland, Tåsinge og Thurø, samt i en lang række fynske byer som fx Faaborg, Haarby, Kværndrup og Ringe.
Det er dog slet ikke usandsynligt, at vi også kan hjælpe med flytterengøring andre steder på Fyn - ring endelig til os på tlf. 62 21 68 12 og lad os høre om netop jeres rengøringsopgave!
Professionel flytterengøring
Clean-up Service A/S
Tvedvej 199
5700 Svendborg
CVR 69727514
Man - fre kl. 09 - 13
Husk at du kan få fradrag for flytterengøring
Læs mere på www.haandvaerkerfradrag.dk