CitronMelisse
clean-top.jpg

Om Clean Up Service

- Service i generationer

Clean Up Service har mere end 46 års historie og et stort netværk på Sydfyn hvor vi har vores base. Virksomheden blev grundlagt i 1973 af Hanne Jørgensen, og har fra starten leveret rengøring og udført serviceopgaver med personligt engagement.

Gennem tiden har vi oplevet fremgang og vækst, og i 1999 blev der gennemført et generationsskifte med Lars Jørgensen som ny indehaver og daglig leder.

I dag er vi et konsolideret aktieselskab med 25 loyale medarbejdere, der sikrer at vores værdier synliggøres og omsættes til kvalitetsløsninger for vores kunder. Mange har været ansat i mere end 10 år, og trives med tilliden til, at de selvstændigt løfter opgaven til kundens fulde tilfredshed.

Clean Up Service er medlem af Dansk Industri via Servicebranchens Arbejdsgiverforening. Vi har overenskomster med alle medarbejdere, og vores kunder er hermed sikret at der er tilknyttet et ankenævn og en garantifond.

Clean Up Service er optaget af at skabe tryghed i samarbejdet.

Erfaring sat i system - Moderne og effektiv rengøring

Clean Up Service evaluerer på erfaringerne og sætter rutinerne i system, så vi altid er forkant med moderne og effektiv rengøring.

Vi er optaget af miljø, allergi og nye metoder til at smidiggøre arbejdsgangene. Sådan har det været i mere end 46 år, hvor vi er blevet værdsat for vores evne til at udvikle os, og imødekomme nye typer behov.

Vores dynamiske profil og vilje til forandring er noget der bemærkes, og virker tiltrækkende på de dygtigste medarbejdere.

Kontakt os for at høre mere om moderne rengøring i bevægelse.

Forretningsmodel - Vi bygger på et fundament af solid erfaring, og vores pejlemærke er kundens løsning.

Kompetencer, viden og erfaring skal opleves som fordele for kunden, der får ideer, og ser muligheder i stærke løsninger til en konkurrencedygtig pris.

Klare aftaler, fleksibilitet og værdi for pengene. Clean Up service afstemmer løsningen til kundens behov og budget. Vi er altid tilgængelige og parate til at yde en ekstra indsats, når det er nødvendigt. Du kan læse mere om, hvilke serviceydelser vi tilbyder vores kunder.

Vi arbejder med nærhed som drivkraft for at udvikle samarbejdet, og etablere en sund dialog om fremtidens muligheder.

Vi er imødekommende, lyttende og smilende. Vi er proaktive så kunden hele tiden er opdateret. Alle vores medarbejdere taler dansk.

Organisation - Vi agerer hurtigt

Clean Up Service er lokalt forankret og tæt forbundet internt mellem medarbejderne. Det hjælper os til at agere hurtigt, og levere en ekstra service når behovet opstår.

Vi prioriterer vigtigheden af at bygge videre på det der fungerer, og udvikle organisationen med de muligheder, der opstår inden for IT, kommunikation og optimering af processer.

Vores historie og kultur er det solide fundament, og moderne systemer sikrer, at vi hver dag efterlever vores holdning til at levere den bedst mulige løsning.

De medarbejdere der yder service hos kunden, skal have værktøjerne til at levere en oplevelse og agere hurtigt og konstruktivt, når det er nødvendigt.

Vores organisation signalerer professionalisme, personlighed og engagement.